Bestem selv din besparelse med klippekort.

Dine fordele ved et klippekort:

  • Du opnår rabat på timeprisen i forhold til andre løsninger.
  • Du betaler kun for hver påbegyndte kvarter.
  • Du har hjælp til rådighed uden at skulle tænke over prisen
  • Dit klippekort har et helt års gyldighed

Med et klippekort fra Midtjysk Markedsføring får du mulighed for at få løst markedsføringsopgaver, store som små.

Om du bruger dit klippekort til praktisk hjælp, rådgivning eller en kombination er helt op til dig. Du bestemmer selv størrelsen på din rabat og betaler kun for den tid, du bruger.

Du får markedsføringshjælp, som kender dig og din virksomhed - og som altid kun er et opkald væk. Et klippekort sikrer dig, at prisen ikke vokser, selvom opgaven forandres undervejs.

Sådan bruger du et klippekort hos Midtjysk Markedsføring:

NoPath - Kopi (3)

Inden køb:

 

Vælg dit klippekort:

Hvor mange timer dit klippekort skal være på, afhænger af....

NoPath - Kopi (5)

Ved køb:

 

Brug med det samme:

Når du har booket dit klippekort, modtager du en mail fra mig omkring opstart, hvor din faktura er vedhæftet. På denne måde kan du få hjælp til din markedsføring, lige så snart dit klippekort er betalt.

NoPath - Kopi (4)

Din brug af tiden:

 

Registrering:

Du bruger et klip for hver påbegyndte kvarter og får efter hver gang, du har brugt klip en opdatering på, hvor mange klip du har brugt indtil videre. På den måde har du hele tiden et overblik og ved hvor meget tid, du har til gode.

Klippekort 5 timer

Til det lille behov

 

Eksempelvis:

Gennemgang af Facebookside

Opsætning af 1-2 annoncer

Rådgivning om brug af sociale medier

Pris: 3000,- ex moms

Klippekort 10 timer

Kundernes favorit

 

Eksempelvis:

Tid til både rådgivning og praktisk hjælp

Gennemgang af hjemmeside

Kampagneplanlægning

Pris: 5500,- ex moms

Klippekort 15 timer

Til større projekter

 

Eksempelvis:

Gennemgang og tilretning af hjemmeside

Rådgivning om og udførsel af markedsføring

Valg af kundetype og markedsføring til denne

Pris: 7800,- ex moms

Baggrunden for mit arbejde:

Hos Midtjysk Markedsføring arbejder jeg med metoden om Emotionelle Kundetyper®. Er du i tvivl om, hvad det er, kan du læse mere og få forståelse for det lige her:

Emotionelle kundetyper

Dette er vigtigt for at sikre, at vi får fortalt den rette historie om jeres produkt og virksomhed, som skaber relationer til kunderne og dermed mere salg.

Man kan se valg af kundetype som markedsføringens fundament. Uden den står det ustabilt, og det er i hverdagen svært at vælge, hvad man skal, hvor man skal det, og hvordan man skal det.

Helena Ring.jpg

Mine kunder siger:

Hvis jeg skal nævne 5 ting jeg får ud af at have Helena hos mig, så er det; Flere kunder Mere tid Synlighed Tryghed God kundekommunikation.

Picture5
Michelle

Arkitekt

Det har været en øjenåbner at have samarbejde med Helena. Hendes skarpe blik for detaljer på vores webside bringer os helt sikkert vores forretning op på et højere plan. Vi glæder os meget til at komme i dybden med især Facebook. Med den viden hun allerede har beriget os med, har vi meget høje forventninger.

Picture6
Gitte

Salgschef/CEO

Book dit klippekort herunder:

Vælg det ønskede klippekort under kategori, og derefter vælg dato.

Loading...