Bestem selv din besparelse med klippekort.
Dine fordele ved et klippekort:
- Du opnår rabat på timeprisen i forhold til andre løsninger.
- Du betaler kun for hver påbegyndte kvarter.
- Du har hjælp til rådighed uden at skulle tænke over prisen
- Dit klippekort har et helt års gyldighed
Med et klippekort fra Midtjysk Markedsføring får du mulighed for at få løst markedsføringsopgaver, store som små.
Om du bruger dit klippekort til praktisk hjælp, rådgivning eller en kombination er helt op til dig. Du bestemmer selv størrelsen på din rabat og betaler kun for den tid, du bruger.
Du får markedsføringshjælp, som kender dig og din virksomhed - og som altid kun er et opkald væk. Et klippekort sikrer dig, at prisen ikke vokser, selvom opgaven forandres undervejs.
Sådan bruger du et klippekort hos Midtjysk Markedsføring:

Inden køb:
Vælg dit klippekort:
Hvor mange timer dit klippekort skal være på, afhænger af....

Ved køb:
Brug med det samme:
Når du har booket dit klippekort, modtager du en mail fra mig omkring opstart, hvor din faktura er vedhæftet. På denne måde kan du få hjælp til din markedsføring, lige så snart dit klippekort er betalt.

Din brug af tiden:
Registrering:
Du bruger et klip for hver påbegyndte kvarter og får efter hver gang, du har brugt klip en opdatering på, hvor mange klip du har brugt indtil videre. På den måde har du hele tiden et overblik og ved hvor meget tid, du har til gode.
Klippekort 5 timer
Til det lille behov
Eksempelvis:
Gennemgang af Facebookside
Opsætning af 1-2 annoncer
Rådgivning om brug af sociale medier
Pris: 3000,- ex moms
Klippekort 10 timer
Kundernes favorit
Eksempelvis:
Tid til både rådgivning og praktisk hjælp
Gennemgang af hjemmeside
Kampagneplanlægning
Pris: 5500,- ex moms
Klippekort 15 timer
Til større projekter
Eksempelvis:
Gennemgang og tilretning af hjemmeside
Rådgivning om og udførsel af markedsføring
Valg af kundetype og markedsføring til denne
Pris: 7800,- ex moms
Baggrunden for mit arbejde:
Hos Midtjysk Markedsføring arbejder jeg med metoden om Emotionelle Kundetyper®. Er du i tvivl om, hvad det er, kan du læse mere og få forståelse for det lige her:
Emotionelle kundetyper
Dette er vigtigt for at sikre, at vi får fortalt den rette historie om jeres produkt og virksomhed, som skaber relationer til kunderne og dermed mere salg.
Man kan se valg af kundetype som markedsføringens fundament. Uden den står det ustabilt, og det er i hverdagen svært at vælge, hvad man skal, hvor man skal det, og hvordan man skal det.

Mine kunder siger:
Hvis jeg skal nævne 5 ting jeg får ud af at have Helena hos mig, så er det; Flere kunder Mere tid Synlighed Tryghed God kundekommunikation.

Michelle
Arkitekt
Det har været en øjenåbner at have samarbejde med Helena. Hendes skarpe blik for detaljer på vores webside bringer os helt sikkert vores forretning op på et højere plan. Vi glæder os meget til at komme i dybden med især Facebook. Med den viden hun allerede har beriget os med, har vi meget høje forventninger.

Gitte
Salgschef/CEO
Book dit klippekort herunder:
Vælg det ønskede klippekort under kategori, og derefter vælg dato.
