Få grundstenen til din markedsføring med en kundetypeanalyse.

Kender du det?

  • Du har lavet en Facebookside, men du får ingen likes?
  • Du har forsøgt dig med en annonce, men den virker ikke rigtigt?
  • Alle konkurrenter er på Instagram, så burde du også være det?
  • Og hvordan gør du?

Ofte skyldes de problemer mine kunder støder på, på sociale medier, ikke manglende teknisk kunnen, selvom det kan opleves sådan. Ofte er det faktisk et spørgsmål om at udgangspunktet, målretning er forkert.

Uden den rette målretning, vil du altid skyde ved siden af og mislykkedes med din markedføring.

For at undgå det, er det vigtigt at vide, hvem ens kundetype er.

 

Sådan foregår en kundetypeanalyse hos Midtjysk Markedsføring:

NoPath - Kopi (6)

Første del af mødet:

 

Din virksomhed lige nu:

En snak og gennemgang af din virksomhed...

NoPath - Kopi (7)

Anden del af mødet:

 

Bestemmelse af kundetype:

Opsamling af første del af mødet...

NoPath - Kopi (7)

Efterfølgende:

 

Hvad gør du så bagefter?

Undgår flere fejl investeringer. Ikke mere tvivl om retning på markedsføring. Flere loyale kunder...

Prisen på en kundetypeanalyse:

Prisen for en kundetypeanalyse er 1.500 kr. + moms og varer som regel 1 times tid. Selve analysen kan enten foregå hos Midtjysk Markedsføring, telefonisk eller på skype.

 

Kr. 1.500,00 + moms

Baggrunden for mit arbejde:

Hos Midtjysk Markedsføring arbejder jeg med princippet om Emotionelle Kundetyper®. Er du i tvivl om hvad det er, kan du læse mere og få forståelse for det lige her:

Emotionelle kundetyper

Dette er vigtigt for at sikre, at vi får fortalt den rette historie om jeres produkt og virksomhed, som både skaber relationer til kunderne og dermed mere salg.

Man kan se valg af kundetype som markedsføringens fundament. Uden den står det ustabilt, og det er i hverdagen svært at vælge, hvad man skal, hvor man skal det og hvordan man skal det.

Helena Ring.jpg

Mine kunder siger:

Hvis jeg skal nævne 5 ting jeg får ud af at have Helena hos mig, så er det; Flere kunder Mere tid Synlighed Tryghed God kundekommunikation.

Picture5
Michelle

Arkitekt

Det har været en øjenåbner at have samarbejde med Helena. Hendes skarpe blik for detaljer på vores webside bringer os helt sikkert vores forretning op på et højere plan. Vi glæder os meget til at komme i dybden med især Facebook. Med den viden hun allerede har beriget os med, har vi meget høje forventninger.

Picture6
Gitte

Salgschef/CEO

Book dit opstartsmøde herunder:

Vælg kundetypeanalyse under kategori, og derefter vælg dato.

Loading...