Få grundstenen til din markedsføring - Vælg kundetype.

Kender du det at:

  • Du har lavet en Facebookside, men du får ingen likes?
  • Du har forsøgt dig med en annonce, men den virker ikke rigtigt?
  • Alle konkurenter er på Instagram, så burde du også være det?
  • Og hvordan gør du?


Ofte skyldes de problemer mine kunder støder på, på sociale medier ikke manglende teknisk kunden, selvom det kan opleves sådan. Ofte er det faktisk et spørgsmål om at udgangspunktet, målretning er forkert.

Uden den rette målretning, vil du altid skyde ved siden af og mislykkedes med din markedføring.

For at undgå det, er det vigtigt at vide, hvem ens kundetype er.

Landkort-emotionelle-kundetyper-2

3 gode grunde til at vælge EN kundetype:

  • Ikke flere fejl investeringer
  • Ikke mere tvivl om retning på markedsføring
  • Flere loyale kunder

At vælge kundetype handler ikke om at retning fuldstændig, om at få mere klarhed og vægt på virksomheden kommunikation.

Det handler om at få fjernet al tvivl og usikkerhed om markedsføringen. 

Prisen for en kundetypeanalyse er 1.500 kr. + moms og varer som regel 1 times tid. Selve analysen kan enten foregå hos Midtjysk Markedsføring, telefonisk eller på skype.

Er du i tvivl om en kundetypeanalyse, er det rette valg til din virksomhed?

Ring og få en uforpligtende snak på 30 49 23 51

facebook opslag kundetyper cover

 

Valget af kundetype går gennem en grundig analyse, som ser på virksomheden som helhed, og tager blandt andet udgangspunkt i emner som:

  • Virksomhedens produkter
  • Konkurrenter
  • Virksomhedens kultur/ ejers personlighed

Når jeg laver en kundetypeanalyse med en virksomhed, er den baseret på min status som Certificeret partner i Emotionelle Kundetyper®.

En af grundene til at en kundetypeanalyse kræver en status som certificeret, er at der, uden den viden som følger med certificeringen, er høj risiko for at træffe det forkerte valg - og dermed skade virksomheden på lang sigt.

Har man ikke den dybe viden om kundetyperne, vil man som regel træffe sit valg udfra kun et parameter, eksempelvis egen personlighed - og dermed vælge forkert.

Book din kundetypeanalyse her:

Vælg kundetypeanalyse under kategori og vælg tidsrum. Herefter kan du trykke dig videre til kalenderen.

Loading...